Friday, 3 May 2013

Suka rambut merah

 


Kalau sebut pasal rambut, memang fomfuan ni yang jadi idola aku. Nak-nak lagi kaler merah. Mungkin sebab feveret kaler aku kaler merah, so semua yang ada sekeliling aku haruslah berkaler merah. Kelas!!

Serius, aku memang nak kaler rambut kaler merah. Tapi, mana ada inai warna merah! miehihihi. ye kot? Jadi, jangan nak ikut rasa hati, nafsu nifsi bagai. Kelak nanti, diri sendiri yang susah. ye lah, mana tak nya. Aku fikir satu situasi ni je;

Aku memang tak reti buat sendiri, maka aku akan pergi saloon untuk mengalerkan rambut dari hitam kepada merah. Lepas keluar dari saloon, di takdirkan pulak aku kena langgar basikal.

Mati.
Ok. Di pendekkan cerita, time nak mandi jenazah. Mak aku tengok, rambut merah ni. Nak mandi tak lepas. bwahahahaahahhhhhh~~~~

Wallahhualam.

ish, tak beranilah aku!

Ada beberapa watak anime yang sangat aku suka. Dan dia berambut merah!


Erza Scarlet dari anime Fairy Tail.
terer berlawan dan tak gedik macam Lucy Heartfillia tuh!


dan haruslah ini fomfuan~~ 

ok. Yang ni aku tak suka. Cara dia pikat Sasuke geli hokkay! hahahahhh~

asal kau nak ngorat Sasuke je, kau buka spek. Hot keww?

Tsunade punya nenek yang jadi rebutan antara Hashirama a.k.a Hokage Pertama dan Madara. Sebab tu diorang perang kot. (tipu?)
Memang yang datang dari puak Uzumaki, semua rambut merah ye?

2 comments:

skulluv said...

ada tak ek yang rambut merah asli?hehe

Hafizah Haruno said...

tak kot...