Tuesday, 27 March 2012

Menang L'Arc~en~Ciel Tiket Konsert!

Bro...bro...bro...*gaya panggil cam tupai dalam iklan Pos Malaysia* Kepada fans yang gilakan sangat L'Arc~en~Ciel ni, mamat-mamat ni semua akan buat konsert kat Singapura. "Aih, Singapore~~"
Eih, Singapore pun dekat gak. Naik KTM, bas pun leh sampai gak kan? Cuma duit la kena kasi lebih sikit. OK, itu semua takkan jadi masalah sebab korang semua kena amik peluang niiii!!!

haaa, kau! Kasi besar sikit. Baca lah atas tu!

Yang penting sini, korang MESTI tonton ANIMAX dalam pukul 7ptg - 9mlm & 10mlm - 12 tgh mlm. Liarkan mata korang untuk tangkap salah satu watak dari anime Hunter x Hunter ni. Pastu, daftar/masuk website Animax untuk jawab soalan.


Contohnya macam aku buat ni;

Isi korang punya particular

Isi tarikh bila korang tengok/nampak watak tu keluar.

Klik siapa yang keluar waktu tu.

ehhhemmm, bukan jawapan sebenar.

Tadaaa...setelll!

Haaa, korang! Apa lagi! Peluang dah ada. Grab sajalah. Dapat tak dapat, lain cerita. Aku ni, saja je gatal nak join. Aku bukannya peminat tegar L'Arc~en~Ciel. Yelah, aku kan bakal bini Tatsuya Mitsumura, mana boleh suka-suka je sepot (support) band lain. *ehh, ada yang dah muntah seploh baldi ker?* haahhahahhh...

L'Arc~en~Ciel.

No comments: